marți, 5 aprilie 2011

Ce ai face daca El ar veni la noapte? Ce ai face daca El ar fi langa tine la fiecare pas? Cum te-ai comporta?

De ceva vreme, ma tot preocupa intrebarile acestea. Ma gandesc cum m-ar gasi Domnul Isus daca ar veni la noapte, oare as putea parasi pamantul linistita, oare nu am gresit cu nimic, oare sunt eu in regula cu semeni mei?
Cred ca lumea in care traim ne influenteaza foarte mult perspectiva si mai ales comportamentul. Poate ca de multe ori ne-am lasat prada ispitei si am cazut si am facut ceea ce faceau toti. Stand si analizand si la scoala asa cum e in general cu copiatul si asa, ma gandeam oare am mai copia daca am sti ca Domnul Isus e langa noi? Ne-am mai uitat la televizor la aceleasi lucruri? Am intra pe aceleasi site-uri? Am face aceleasi lucruri? Ne-am intalni cu aceleasi persoane? Am mai neglija ceea ce ne zice El ca e important? Am ajuta batranii si cei in nevoie?
Aceste multe intrebari cred ca ne lipsesc din minte de multe dati. Eu personal, am stat si m-am analizat ca ar fi bine sa fiu atenta la ceea ce am facut si sa ma gandesc daca as schimba ceva. Analizeaza-te in amanunt, vezi daca ai face aceleasi lucruri si daca El ar fi prezent, daca vei vedea ca vrei sa schimbi ceva, ia-ti un timp tu si Domnul si roaga-te si cere-I sa te ajute sa schimbi ceea ce trebuie, de la comportament pana la orice altceva ce nu e ok in viata ta. In schimb, daca esti bine, multumesti lui Dumnezeu pentru harul de a fi bine.
Vreau sa va provoc sa va analizati fiecare, eu nu va cunosc personal, nu stiu cu ce va confruntati, dar ganditi-va daca sunteti pregatiti sa va intalniti cu Mirele. Daca ar veni Domnul la noapte ai fi in regula sa te ia? Ai trait tu de dimineata in zori pana seara tarziu sa faci doar voia Lui? As vrea sa va zic o ilustratie: Un copil vine de la scoala duminicala acasa si ii spune mamei: ,,Mama, mama doamna invatatoare ne-a zis ca venirea Domnului este aproape.’ La care mama speriata: ,, Vai de mine, sper ca glumeste.” Noi oare cum suntem? Ca si copilasul bucuros ca Domnul vine sau ca mama speriata de faptul ca Domnul vine? Venirea Domnului ar trebui sa fie un prilej de bucurie si de fericire, dar de asemenea poate fi unu de ingrozire si tristete. Va provoc sa va ganditi serios la lucrurile acestea si sa nu lasati sa treaca rapid pe langa voi. Nu lasati cu gandul ca veti face in alta zi sau cand veti avea timp, poate nu va mai exista un maine. Venim pe lume unul dupa altul, dar plecam pe sarite. Ziua de maine nu e a noastra…
Nu lasa relatia ta cu Domnul racita si ratacita pe undeva, de unde iti va fi greu sa o recuperezi mai tarziu! Domnul sa ne binecuvinteze pe fiecare si sa ne lumineze cu ceea ce trebuie sa facem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu